czwartek, 5 maja 2016

PROMOCJA ROSSMANN -49% VOL.2: CO POLECAM? CO WARTO KUPIĆ? NAJLEPSZE PRODUKTY DO UST I PAZNOKCI

Ostatni etap promocji w drogeriach Rossmann rozpoczął się wczoraj, a ponieważ poprzednie posty z moimi rekomendacjami cieszyły się Waszym zainteresowaniem, również na ten etap przygotowałam listę polecanych przeze mnie produktów. Zatem zapraszam!


Jeśli chcecie sprawdzić, które kosmetyki są objęte promocją to wszystkie produkty objęte promocją znajdziecie na stronie w zakładce REGULAMIN. Akcja trwa od 4-9 maja.


USTA

BOURJOIS / Rouge Edition Velvet, pomadka / 6,7 ml
To najtrwalsza pomadka, ze wszystkich, których używałam. Wytrzymuje bez poprawek przez cały dzień i jest praktycznie nie do zdarcia. Zapewnia matowe wykończenie, a dzięki aplikatorowi w gąbeczce nakładamy idealną ilość produktu. To mocno napigmentowana formuła, która jakby wnika w usta. Na zdjęciach widzicie kolor 02 Frambourjoise. W dotychczasowej gamie kolorystycznej pojawiły się dwa nowe odcienie, lekko pomarańczowy numer 16 oraz naturalny jasny brąz - 17 i właśnie ten drugi zamierzam kupić przy okazji promocji. Cena regularna 55,59 zł, a w promocji 28,35 zł.

BOURJOIS / Aqua Lacque / Rouge Edition / pomadka / 7,7 ml 
Hybrydowa pomadka do ust, którą uwielbiam i noszę najczęściej ze wszystkich produktów do ust, które posiadam w mojej kolekcji. Jest bardzo przyjemna i komfortowa w noszeniu, formułą przypomina błyszczyk, ale jest zdecydowanie trwalsza i nie skleja ust! Producent sugeruje, aby przed nałożeniem pomadki nie stosować konturówki ani balsamu, ale ja bardzo często używam przezroczystej konturówki z Essence, która zapobiega znikaniu pomadki. Moje ulubione kolory to numer 01 Appechissant oraz 03 Brun croyable. Cena regularna 50,99 zł, w promocji 26,00 zł. Niestety przy poszukiwaniu tej pomadki w drogerii usłyszałam, że prawdopodobnie jest wycofywana. Nie wiem dlaczego jest tak, że produkty, które bardzo lubię często znikają ze sprzedaży :( Chyba będę musiała zrobić zapasy...
 
BOURJOIS / Rouge Edition Souffle de Velvet, szminka do ust / 7,7 ml 
Nowość w szafie marki - szminki do ust w formie delikatnej pianki. Polecam się im przyjrzeć, bo wyglądają naprawdę interesująco. Zastanawiałam się nad ich zakupem, ale niestety gama kolorystyczna ma dość intensywne odcienie, a ja w ostatnim czasie gustuję raczej w neutralnych odcieniach. Myślę, że na lato wielu z Was mogą się spodobać, a obniżka to dobry moment na testowanie. Cena regularna 55,59 zł, a w promocji 28,35 zł.



WIBO / Juicy Color / pomadka i balsam do ust 2w1 z masłem shea
Kiedy nie umiem się zdecydować na żadną pomadkę ta zawsze sprawdza się idealnie. Ma przyjemną masełkową konsystencję i przepiękny naturalny kolor, jest bardzo komfortowa w noszeniu. Pokazywałam ją w poście z nowościami kwietnia, tam możecie poczytać więcej na jej temat i zobaczyć jak wygląda na ustach.


RIMMEL / Lasting Finish / Color Rush / The Redder The Better 500
Bardzo klasyczny odcień czerwieni o znakomitej konsystencji. Jest mocno napigmentowana, o "mokrym" wykończeniu. Jest bardzo komfortowa w noszeniu i sama się sobie dziwię, że w ostatnim czasie sięgałam po nią tak rzadko. Cena regularna to 25,79 zł, po rabacie 13,15 zł.

BOURJOIS / Color Boost / Proudly Naked 07
Naturalny kolor i bardzo wygodna formuła. Wykręcane kredki to strzał w dziesiątkę - zawsze pod ręką i zawsze gotowe do użycia. Cena regularna 36,99 zł, w promocji 18,86 zł.

Dokładny opis obu kredek znajdziecie w TYM poście.


RIMMEL / Lasting Finish / Airy Fairy 070
Pomadka o kremowym wykończeniu w pięknym odcieniu różu. Podbija naturalny kolor ust i bardzo ładnie wygląda. Warto zerknąć również na pozostałe kolory z palety. Cena regularna to 25,79 zł, po rabacie 13,15 zł. Niżej znajdziecie zestawienie wszystkich pokazywanych przeze mnie pomadek.



MISS SPORTY / Mini-me lip liner / Toffee 010
Na koniec moja ulubiona konturówka do ust, której używam w duecie z pomadką z Wibo lub w wersji solo. W obu wariantach sprawdza się znakomicie, jest bardzo trwała, jednak nałożona na całe usta może je wysuszać, dlatego nie stosuję jej w ten sposób zbyt często. Jednak efekt i kolor, który nadaje jest jednym z moich ulubionych odcieni. Niżej możecie zobaczyć swatche. Niestety kredka ma jeden minus - zbyt szybko się kończy, więc podczas akcji promocyjnej warto zrobić zapas. Cena regularna 9,79 zł, w promocji 4,99 zł.



MAYBELLINE / Baby Lips i Baby Lips Dr Rescue
Pomadki, które oprócz wazeliny i balsamu Tisane, są podstawą pielęgnacji moich ust. Naprawdę dobre produkty, które wędrują ze mną we wszystkich moich torebkach. Na zdjęciu widzicie wersję Pink Punch o delikatnie różowym zabarwieniu oraz przezroczystą mentolową Too Cool. Obie kupicie w cenie 9,99 zł, po rabacie 5,10 zł.


CARMEX / Balsam do ust w tubce / Mint / 10 g
Kolejne kosmetyki do pielęgnacji ust czyli klasyka - Carmex w wersji tradycyjnej mentolowej. Cena regularna to 10,69 zł, podczas akcji promocyjnej dostaniemy go za 5,45 zł.

CARMEX / Moisture Plus / balsam do ust różowy / 2 g
Drugi produkt marki to różowy balsam do ust w sztyfcie. Jednocześnie nawilża i nadaje kolor, jest również lżejszy w noszeniu niż różowa pomadka Maybelline, o której pisałam wyżej. Cena regularna to 13,69 zł, w promocji 6,98 zł.

Bardziej dociekliwym polecam zajrzeć do posta o pielęgnacji ust.


PAZNOKCIE

Jeśli chodzi o lakiery do paznokci to odkąd używam hybryd Semilac całkowicie zrezygnowałam z tradycyjnego manicure i tak naprawdę nie jestem w stanie polecić Wam nic sprawdzonego w tym temacie. Dawniej najbardziej lubiłam markę Rimmel oraz Golden Rose, której niestety nie ma w Rossmann'ach, ich produkty kupowałam i używałam najczęściej. W drogerii znajdziemy jednak inne produkty do ich pielęgnacji, które są naprawdę warte uwagi.

SALLY HANSEN / żel do usuwania skórek / 29,5 ml 
To produkt, który zrewolucjonizował mój manicure i nie wierzę, że odkryłam go tak późno. Wystarczy kilkanaście sekund, aby żel rozpuścił skórki, a do ich odsunięcia wystarczył drewniany patyczek. Dodatkowo dzięki zawartości nawilżającym właściwościom aloesu i rumianku skóra wokół paznokci nie jest przesuszona. Produktu nie należy jednak stosować częściej niż dwa razy w tygodniu. Opakowanie wystarcza na długi czas, cena regularna to 21,99 zł, w promocji 11,21 zł.

CZTERY PORY ROKU / odżywka do regeneracji paznokci i skórek 5w1 / 10 ml
Niestety nie znajdziecie tej odżywki na zdjęciach, ponieważ właśnie ją wykończyłam, a od pewnego czasu nie mogę jej znaleźć w żadnej drogerii. Po dłuższym stosowaniu stwierdzam, że na moje skórki wpływa najlepiej z wszystkich tego typu testowanych przeze mnie produktów. Ma bogaty skład, w którym znajdziemy olej arganowy, rycynowy, oliwę z oliwek, olej awokado oraz olej sezamowy. Cena regularna to 9,89 zł, w promocji 5,04 zł. 
______________________________ 

Mam nadzieję, że ten post będzie dla Was przydatny :)
 Ja tym czasem lecę do Rossmann'a, może jeszcze zdążę upolować coś ciekawego!

8 komentarzy:

  1. zapomniłam właśnie kupić jakiąś pumatkę ochronną, a przecież na nie też są promocje :O chyba zaraz polece do sklepu i kupie sobie carmex :3. ps. Super zdjęcia. widać że masz oko fotografa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że Ci się podobają :) Sama też czasem zapominałam o pomadkach pielęgnujących.

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że załapie się na tę promocję, bo uwielbiam szminki jak i błyszczyki. Szczególnie marki Rimmel oraz Astor. Jednak chętnie sięgnę tę po Bourjois, ponieważ kuszą niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te promocje są świetne!
    dyed-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele rzeczy nam się pokrywa :)
    A te pomadki rimmel colour rush tak pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń

_________________________________________________

Masz do mnie jakiekolwiek pytanie?
Zadaj je proszę pod najnowszym wpisem.
Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! ♡


Wszystkie komentarze zawierające autopromocję lub linki
reklamowe nie będą publikowane. Szanujmy siebie nawzajem!
__________________________________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...