niedziela, 9 sierpnia 2015

PIELĘGNACJA ZA GROSZ: BIELENDA UDERZENIOWE SERUM UJĘDRNIAJĄCE POŚLADKI MIRACLE PUSH-UP

 
Nigdy do tej pory nie sięgałam po tego typu kosmetyki, gdyż do wszelkich obietnic efektów "od zaraz" podchodzę, jak na realistkę przystało, bardzo sceptycznie. Jednak kiedy sprzedawczyni obsługująca mnie w Rossmannie zaproponowała do zakupów opakowanie serum za 1 grosz, pomyślałam: "dlaczego nie?". W końcu to doskonała okazja, aby przetestować coś nowego co, jak wiecie, uwielbiam robić :) Nawet jeśli serum okazałoby się totalnym kitem nie musiałabym żałować. Zapraszam Was zatem na moją recenzję.

BIELENDA / UDERZENIOWE SERUM UJĘDRNIAJĄCE W AMPUŁKACH NA POŚLADKI / MIRACLE PUSH-UP / 5 AMPUŁEK
To produkt z serii Professional Home Expert, która ma stanowić alternatywę dla zabiegów kosmetycznych wykonywanych w profesjonalnych salonach. Producent obiecuje natychmiastowy efekt ujędrnienia i podniesienia pośladków, wygładzenie skóry oraz zredukowanie rozstępów.


W opakowaniu znajdziemy 5 ampułek z serum, które stanowią 3 krok z całej kuracji zaplanowanej w serii, ale mogą również stanowić samodzielny zabieg (właśnie w ten sposób je testowałam). Przed położeniem się spać wmasowałam około 1/3 ampułki (cała to zdecydowanie za dużo!) w skórę i odczekałam do całkowitego wchłonięcia, co nastąpiło dość szybko.


Szczerze przyznam, że do całego produktu od początku podeszłam z dużą rezerwą i nie oczekiwałam spektakularnych efektów. Jednak kolejnego dnia rano, ku własnemu zdumieniu, już po pierwszym użyciu zauważyłam różnicę. Nie był to w żadnym wypadku efekt push-up, tak obiecywany na opakowaniu, ale skóra była wyraźnie napięta i wygładzona. Wyglądała na mocną, nawilżoną i sprężystą, a wszelkie nierówności zniknęły. Być może istotne jest też, że nie mam dużych problemów z cellulitem i skórą pośladków.


Serum z pewnością mogę polecić tym z Was, u których rozstępy bądź pomarańczowa skórka dopiero się pojawiają. Nie jestem w stanie stwierdzić jak działałyby ampułki w bardziej problematycznym przypadku. Tak, jak już wspominałam, ja kupiłam swoje opakowanie w Rossmannie, ale znajdziecie je np. TUTAJ. Jeśli będziecie ich szukać, polecam Wam również opakowanie, w którym znajdziecie cały zestaw składający się 5 etapów, do kupienia TUTAJ.


______________________________  

Co sądzicie o takich domowych zabiegach?
Próbowałyście? Czekam na Wasze opinie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

_________________________________________________

Masz do mnie jakiekolwiek pytanie?
Zadaj je proszę pod najnowszym wpisem.
Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! ♡


Wszystkie komentarze zawierające autopromocję lub linki
reklamowe nie będą publikowane. Szanujmy siebie nawzajem!
__________________________________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...