poniedziałek, 30 maja 2016

SPOTKANIE BLOGEREK W RYBNIKU 14.05.2016

Dzisiejszy post jest nietypowy i pierwszy tego typu na blogu. W maju minął rok odkąd założyłam bloga i z tej okazji postanowiłam wybrać się na spotkanie blogerek urodowych. Jeśli jesteście ciekawe jakie są moje wrażenia po spotkaniu, zapraszam do lektury!


Spotkanie odbyło się dwa tygodnie temu i było to dla mnie pierwsze tego typu spotkanie, ale myślę, że nie ostatnie – poznanie tylu dziewczyn, równie zakręconych na punkcie kosmetyków i urody, jak ja sprawiło, że zdecydowanie mam ochotę na więcej :) Na początku jeszcze zaznaczę, że wszystkie zdjęcia ze spotkania są autorstwa Magdy, naszego fotografa. Dzięki niej miałyśmy pewność, że wszystkie chwile spotkania zostaną uwiecznione i mogłyśmy skupić się wyłącznie na plotkowaniu.



Spotkanie odbywało się w samym centrum Rybnika w kawiarni Cafe Bosco, którą wybrały organizatorki spotkania: Iza i Edyta. Główną atrakcją miała być prezentacja produktów marek Sylveco, Vianek i Biolaven. Agnieszka okazała się nie tylko autorką bloga Kosmetologia Naturalnie, ale również dermokonsultantką firmy Sylveco i naprawdę przemiłą osobą, która w bardzo przystępny sposób dzieliła się z nami swoją ogromną wiedzą.



Zaskoczeniem był dla mnie ziołowy płyn do płukania jamy ustnej marki Sylveco. Nie wiedziałam, że w ofercie ich kosmetyków znajduje się również tego typu produkt i planuję go przetestować.



 

Najbardziej przypadły mi do gustu produkty marki Biolaven na bazie olejku z winogron i olejku lawendowego. Miały przepiękny zapach, w którym jestem zakochana. Otrzymałyśmy próbki tych produktów, więc jeśli będę zadowolona z ich działania na pewno skuszę się na wersję pełnowymiarową.




Chociaż na spotkaniu nie przewidywano upominków bardzo miło zaskoczyły mnie przygotowane dla nas paczuszki z kosmetykami. Oprócz zapoznania się z wszystkimi liniami kosmetycznymi (a było ich naprawdę mnóstwo) miałyśmy również możliwość skontrolować poziom nawilżenia naszej skóry. Znalazłam się w pierwszej trójce, ale do pożądanego poziomu jeszcze trochę mi zabrakło.


Anita / Aleksandra / Iza / Agnieszka / Kamila / Edyta - współorganizatorka / ja / Marta / Agnieszka
Renata / Iza - współorganizatorka

Na koniec spotkania oczywiście nie mogło zabraknąć wspólnego pamiątkowego zdjęcia :) Cieszę się, że mogłam poznać wszystkie dziewczyny, bo chociaż jesteśmy zupełnie różne, mamy odmienne temperamenty i charaktery, łączy nas prawdziwa pasja. Niżej możecie zobaczyć zawartość paczuszki - po przetestowaniu na blogu na pewno pojawi się post z opinią na temat wszystkich kosmetyków.

______________________________ 

A Wy co sądzicie o takich spotkaniach? Jeździcie czy raczej unikacie?
Znacie kosmetyki Biolaven, Vianek i Sylveco? Może macie wśród nich swoich ulubieńców?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam kosmetyki sylveco i spotkania. Ostatnio żądło na nich bywam.

    OdpowiedzUsuń

_________________________________________________

Masz do mnie jakiekolwiek pytanie?
Zadaj je proszę pod najnowszym wpisem.
Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! ♡


Wszystkie komentarze zawierające autopromocję lub linki
reklamowe nie będą publikowane. Szanujmy siebie nawzajem!
__________________________________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...