niedziela, 28 czerwca 2015

HITY BLOGOSFERY: SZAMPON I ODŻYWKA ISANA POWER VOLUMEN

Do kosmetyków, które w krótkim czasie podbijają blogosferę podchodzę z pewną rezerwą. Tym bardziej, że oba produkty, o których mowa nie są żadną nowością w Rossmann'owej linii do włosów marki Isana. Produkty zwiększające objętość są dostępne w drogerii od dłuższego czasu, jednak dopiero niedawno zrobiło się o nich głośno i zewsząd słychać było głosy zachwytu. Kiedy ostatnio byłam w drogerii akurat trafiłam na promocję i każdy z produktów można było kupić za 4,99 zł. Stwierdziłam, że to dobry pretekst do przetestowania obu hitów i dziś podzielę się z Wami moją opinią.


O tym jakie są moje włosy pisałam już TUTAJ.W składzie produktów znajdziemy kolagen, ekstrakt z lilii wodnej oraz witaminę B5, produkty są pozbawione sylikonu, który zazwyczaj jest odpowiedzialny za obciążenie i oklapnięcie włosów.


ISANA PROFESSIONAL / SZAMPON POWER VOLUMEN/ 250 ml
Szampon jest przezroczysty, w konsystencji i działaniu przypomina mój ulubiony Alterry z granatem. Zapach nie jest specjalnie wyróżniający się, określiłabym go jako neutralny. Bardzo dobrze się pieni, pozostawia włosy oczyszczone i ładnie odbite u nasady. Na samej długości włosów nie zauważyłam specjalnych zmian, chociaż cała fryzura dzięki uniesieniu przy skórze głowy wygląda na zdecydowanie lżejszą. Jedynie, co mi przeszkadza, to opakowanie - przy szamponach miękka tubka łatwo wyślizguje się z rąk i utrudnia dozowanie produktu.


ISANA PROFESSIONAL / ODŻYWKA POWER VOLUMEN/ 200 ml
Odżywka w połączeniu z szamponem dała bardzo dobry efekt. Włosy były sypkie, dobrze się układały i były przyjemne w dotyku. Odżywka ma ładny, delikatny zapach, który na moich włosach nie utrzymał się zbyt długo. Minusem jest bardzo rzadka konsystencja, przy pierwszym użyciu kosmetyk wręcz wylał się z tubki. Miałam jednak podejrzenia, że większy wpływ na zachowanie moich włosów miał szampon. Przetestowałam więc odżywkę przy użyciu kosmetyków, których działanie znam bardzo dobrze i okazało się, że faktycznie jej właściwości są przeciętne. Obecnie używam produktów, które w dużo lepszy sposób działają na moje włosy, więc ten nie podbił mojego serca.



Podsumowując: tym z Was, które mają problem z przetłuszczającymi się i oklapniętymi włosami zarówno szampon, jak i odżywka mogą bardzo pomóc. Moje włosy wolą jednak większą porcję nawilżenia niż oczyszczenia, dlatego odżywkę wymieniłabym na inną. Teraz w Rossmannie jest promocja na całą linię Isany do włosów, więc gorąco polecam zakup, bo za kilka złotych można wybrać naprawdę dobre produkty.


______________________________ 

Stosowałyście fioletową Isanę? A może macie innych ulubieńców z tej serii?
Zapraszam do dyskusji w komentarzach.

6 komentarzy:

  1. A ja używam pomarańczowej wersji, tej dla zakręconych ;-D
    Moje włosy bardzo lubią odżywkę. Nie posiadam jeszcze szamponu, ale pewnie skuszę się na promocję, cena jest bardzo przyjemna :-)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marie Velte, używałaś może kuracji z olejkiem arganowym z Isany? Takiej w złotym opakowaniu? Polecam ją wszystkim jako 'olejek' przed myciem włosów - OBŁĘDNIE pachnie i działa, ale... opakowanie 150 ml zbyt szybko się kończy... :(
    dla efektów warto :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam jej i faktycznie jest świetna. Problemem jest chyba rzadka konsystencja, mnie też bardzo szybko się kończy :)

      Usuń
  3. Ja używałam tej serii chyba ok 5 opakowań pod rząd, niestety przy dłuższym używaniu włosy się przyzwyczaily i trochę wysuszyły już nie były takie jak zawsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę nie używać tak długo żadnego produktu, bo faktycznie skóra, włosy czy ciało przyzwyczajają się. Ja zawsze używam minimum dwóch produktów naprzemiennie i jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby coś było nie tak.

      Usuń

_________________________________________________

Masz do mnie jakiekolwiek pytanie?
Zadaj je proszę pod najnowszym wpisem.
Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! ♡


Wszystkie komentarze zawierające autopromocję lub linki
reklamowe nie będą publikowane. Szanujmy siebie nawzajem!
__________________________________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...