poniedziałek, 18 grudnia 2017

5 POMYSŁÓW NA ŚWIĄTECZNY MANICURE

Święta już za progiem, stroimy choinki i czyścimy wszystkie kąty... ale czy pamiętacie również o tym, aby, chociaż przez chwilę, zadbać o siebie? Z tej okazji przygotowałam dla Was  pięć propozycji świątecznego zdobienia, które szybko i łatwo możecie wykonać nawet chwilę przed świąteczną kolacją. Zapraszam!
 

I. SWETERKOWE SPLOTY
__________________________

Na początek klasyka świątecznego zdobienia, czyli sweterek. Czy jest tu jeszcze ktoś, kto nie miał na paznokciach tego ciepłego i otulającego zimowym klimatem mani? Moja propozycja to delikatna klasyka w pastelowych odcieniach. Do zdobienia użyłam lakierów Semilac 004 Classic Nude, 135 Frappe, 128 Pink Marshmallow, 136 Creamy Muffin (same pyszności!). Zdobienie w sweterek możecie wykonać przy pomocy profesjonalnej sondy, łebka od szpilki, rapidografu lub wykałaczki.


II. ELEGANCKA CZERWIEŃ
_________________________
 
Tegoroczne połączenie, które skradło moje serce to czerwień i złoto - jednocześnie pełne elegancji oraz błysku w stylu glamour. Będzie przepięknie się prezentować, zwłaszcza, jeśli planujecie czarną stylizację. Do wykonania zdobienia użyłam lakierów Semilac 070 Pearl Red oraz 037 Gold Disco. Dla mnie to numer jeden!
 
 

III. BOGACTWO BŁYSKU
_____________________

Kolejna propozycja to bardzo bogaty i błyszczący mani, obok którego nie da się przejść obojętnie. Śmiało może stanowić Waszą jedyną "biżuterię" tego wieczoru. Błyszczące trójkąty wykonałam przy pomocy rapidografu z użyciem lakierów Neonail Neutral oraz Semilac 001 Strong White i 094 Pink Gold. Pamiętajcie, ze biel utrwalamy dłużej!


IV. PUCHATE ŚNIEŻYNKI
_____________________

Tym razem sweterek w połączeniu ze śnieżynkami. Jeśli czujecie niedobór puchu za oknem, to to zdobienie jest właśnie dla Was. Bardzo proste do wykonania i niezwykle efektowne. Użyłam lakierów Semilac 028 Classic Wine oraz 001 Strong White.


V. GRUDNIOWY FRENCH
___________________________
 
Kto powiedział, że nie można połączyć klasyki manicure z błyskiem, sweterkiem i odrobiną śnieżynek? W końcu mamy aż pięć palców ;) Do wykonania tego bogatego zdobienia użyłam lakierów Semilac 001 Strong White, 002 Delicate French oraz 094 Rose Gold.

***
Koniecznie napiszcie w komentarzach, który manicure spodobał się Wam najbardziej!
Jaki macie pomysł na tegoroczne pazurki? A może udało mi się Was zainspirować?

Zapraszam również na @marie_velte

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

_________________________________________________

Masz do mnie jakiekolwiek pytanie?
Zadaj je proszę pod najnowszym wpisem.
Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! ♡


Wszystkie komentarze zawierające autopromocję lub linki
reklamowe nie będą publikowane. Szanujmy siebie nawzajem!
__________________________________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...