czwartek, 11 lutego 2016

WIOSENNA WISHLIST'A 2016: BIŻUTERIA, KOSMETYKI, GADŻETY WNĘTRZARSKIE I INNE

Wiosny za oknami jeszcze nie widać, ale ja przywołuję ją na wszelkie sposoby. Na przykład na dziś przygotowałam dla Was wiosenną listę życzeń. Oczywiście przeważają w niej kosmetyki, ale znajdzie się również parę gadżetów i całkiem sporo biżuterii. Być może będzie dla Was inspiracją na zbliżające się Walentynki? Zapraszam!

1 | HOME&YOU / KUBKI TEXTURE NEW / BIAŁY I CZARNY
Całkiem niedawno zauważyłam, że zaczęłam mieć problem z domykaniem szafki z kubkami. Na początku w mojej głowie pojawiła się lekka nutka zaniepokojenia, ale szybko zmieniłam szafkę na większą, a kubki zaczęłam jawnie kolekcjonować. Od kiedy do mojej kolekcji dołączył srebrny kubek z home&you, który pojawił się na moim INSTAGRAM'ie, nie mogłam się doczekać innych wersji kolorystycznych. Do wyboru mamy czerwony, biały i czarny, mnie urzekły dwa ostatnie i z pewnością, dla któregoś z nich będę niedługo robić miejsce. Wszystkie kosztują 25 złotych i znajdziecie je TU i TU.
2 | I COAL YOU / BIŻUTERIA / PIERŚCIONEK 20 mm
Przyznam, że nie znam kobiety, która od czasu, do czasu nie lubi założyć oryginalnej biżuterii. Ja uwielbiam taką również na co dzień, taki niespotykany drobiazg potrafi "zrobić" całą stylizację. Z biżuterią I Coal You zetknęłam się po raz pierwszy na instagram'ie MONIKI i od razu mnie oczarowała, bo w 100% trafia w mój gust. To prawdziwe cudeńka wykonane z węgla kamiennego. W połączeniu ze srebrem nabierają blasku, a każdy egzemplarz jest unikatowy. Asortyment jest naprawdę szeroki, bo znajdziemy ozdoby zarówno damskie, jak i męskie. W pierwszej kolejności marzy mi się pierścionek, a raczej całkiem spory pierścień z oczkiem wypełnionym śląskim węglem. Cena to 169 złotych, a znajdziecie go TUTAJ.

3 | SOTHO / BRA
Pozostając w klimacie ozdób zauważyłam, że mój Daniel Wellington czuje się odrobinę samotny. Od zawsze podobało mi się łączenie zegarków z delikatnymi bransoletkami i dość długo rozglądałam się za odpowiednimi. Poszukiwania trwały, bo przyznam się, że w wielu wypadkach miałam wątpliwości, co do jakości koralików. Ostatecznie zdecydowałam się na firmę, której biżuterię wielokrotnie Wam pokazywałam i wiem, że jest świetnej jakości. Myślę, że prosta srebrna i czarna bransoletka stworzą z zegarkiem dobrane trio. Te i wiele innych modeli znajdziecie na stronie SOTHO. Bardzo często pojawiają się promocje, więc polecam polować :)

4 | LAMPA PIERŚCIENIOWA
To chyba najpoważniejszy punkt na mojej liście i tak naprawdę muszę go jeszcze dobrze przemyśleć. Przyznam, że robienie zdjęć bez odpowiedniego oświetlenia jest rzeczą naprawdę trudną i irytującą. Nad zakupem lampy zastanawiam się bardzo długo, ale wciąż nie mam jeszcze upatrzonego modelu i póki co, dokształcam się w tym temacie i czytam, czytam... Może Wy jesteście w stanie coś mi doradzić lub polecić?
5 | I COAL YOU / BIŻUTERIA / ZAWIESZKA BRYŁKA
A wracając do ozdób... nie uważacie, że pierścionek powinien mieć łańcuszek do kolekcji? W parach zawsze raźniej :) Znajdziecie go TUTAJ w cenie 99 złotych.

6 | CZYTNIK / KINDLE / PAPER WHITE
Zachcianka. Poważnie. Kompletnie nie jestem przekonana do jego zakupu, ale intryguje mnie już bardzo długi czas, więc może? Ubóstwiam papierowe książki, a w dzieciństwie marzyłam, że ktoś przez przypadek zamknie mnie w bibliotece (dalej o tym marzę, ale ciii...), więc jestem bardzo ciekawa czy umiałabym przyzwyczaić się do wersji elektronicznej, bez szelestu papieru, zapachu książki i całej tej mistycznej otoczki. Kilka moli książkowych z mojego otoczenia przeszło już na ciemną stronę mocy i zachwala możliwości czytników, namawiając mnie przy każdej okazji do wypróbowania. I tak powoli się przekonuję. Gdybym się zdecydowała oczywiście musi być biały :)


7 | KONTURÓWKA DO UST / INGLOT / SOFT PRECISION LIP LINER / NR 74
Najwyższa pora dokonać zakupu - podobno to świetny zamiennik kultowej płynnej pomadki Anastasia Beverly Hils Liquid Lipstick w kolorze Dusty Rose. A właściwie jeden z zamienników bo Maxineczka zrobiła o nich cały filmik (możecie zobaczyć TUTAJ). Konturówkę możecie zobaczyć TU, jej cena to 21 złotych.

8 | MAKE UP REVOLUTION / AWESOME METALS FOIL FINISH / ROSE GOLD
Podobno to najlepiej wydane 20 złotych w życiu każdej kosmetykomaniaczki. Odkąd w drogeriach pojawiły się szafy MUR, coraz więcej kosmetyków tej firmy znajduje się w moim koszyku. Dostępność stacjonarna z pewnością wpływa na wzrost sprzedaży :) Ta serie to cienie foliowe, które dają na powiece efekt niesamowitego połysku i sprawiają, że każdy makijaż wygląda świetliście i świeżo. Idealny drobiazg na rozpieszczenie samej siebie :)

9 | GOLDEN ROSE / PUDER MINERALNY / MINERAL TERRACOTTA POWDER / 04
Produkt, który jednocześnie działa jak bronzer, ale nadaje się również do opalania twarzy. Niestety za każdym razem kiedy jestem przy stoisku GR jest wykupiony. Poluję na niego już dwa miesiące, ale nie mam zamiaru się poddać. Kiedy tylko będzie mój na pewno dam Wam znać :) Możecie poczytać o nim TU. Kosztuje 24,90 zł.

10 | MAKE UP REVOLUTION / AWESOME METALS FOIL FINISH / ROSE GOLD
Ta gąbeczka jest najlepsza. Po prostu. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na jej temat odsyłam Was do TEGO posta. Moja skóra uwielbia ten sposób aplikacji i póki nie znajdę tańszego zamiennika, który spełni wymagania jakościowe pozostanę jej wierna. Gąbeczki kupicie np. TUTAJ, a ich regularna cena to 69 złotych. Polecam czekać na promocje :)

11 | SYLVECO / ODŻYWCZA POMADKA Z PEELINGIEM
Kolejna zachcianka kosmetyczna to sprawka AGATA_LUCY. Moje usta po okresie zimowym i cięższych pomadkach w ciemnych kolorach są dość uporczywe w pielęgnacji i chwytam się wszelkich sposobów, aby poprawić ich stan. Peeling do ust w sztyfcie to świetna sprawa, a pozytywne recenzje brzmią bardzo obiecująco.

12 | JADŁONOMIA / MARTA DYMEK
Choć książek czytam sporo niewiele z nich trafia do mojej prywatnej biblioteczki. Jestem wielką fanką bibliotek, a egzemplarze, które mam na swój wyłączny użytek przechodzą bardzo ostrą selekcję. Książka kulinarna Marty Dymek przewinęła się w niedawnym czasie przez kilka blogów, z czego bardzo się cieszę, gdyż przypomniało mi to, że znajdowała się ona również na mojej liście. Znajdziemy w niej same sprawdzone i proste przepisy na zdrowe dania.

 
13 | IKEA / SANNOLIK / WAZON RÓŻOWY
Zbliża się wiosna. Właściwie to bardziej wierzę, że się zbliża, bo aura za oknem wcale na to nie wskazuje. Kiedy wiosna nie chce przyjść konieczne stają się atrybuty do jej przywołania, jak na przykład piękny wazon na wiosenne kwiaty. Moje serce podbił szklany bukłaczek w różowym odcieniu. Czyż nie jest piękny? Znajdziecie go TU, kosztuje 14,99 zł.

14 | REEBOOK / CLASSIC LEATHER BREAD & BUTTER
Jak wiosna to słońce i ruch, a skoro ruch, to bez odpowiedniego obuwia się nie obejdzie. Bardzo spodobały mi się nowe Reebook'i z wiosennej kolekcji. Niestety na polskiej stronie mamy tylko wersję różową i niebieską, a na zagranicznych pojawia się również beżo-brązo-khaki, generalnie kolor, który byłby tym idealnym. Buty kupicie na przykład TUTAJ, w cenie 319 złotych.

15 | PERFUMY
Wiosna to dobry czas na nowe zapachy, zwłaszcza te lekkie i świeże. Przyznam, że nie mam jeszcze swojego faworyta, ale coraz częściej zaglądam do drogerii, żeby sprawdzić nowości i znaleźć ten jedyny zapach, który będzie mi towarzyszył w (mam nadzieję szybko) nadchodzących ciepłych dniach. Na zdjęciu widzicie od lewej: Valentino - Valentina, L'Occitane - Neroli & Orchidee oraz Clinique - Aromatics In White. Dla mnie same buteleczki już są przepiękne...

16 | IKEA / STRANDMON / FOTEL / NORDVALLA JASNOSZARY
Odkąd zobaczyłam ten fotel w Ike'i całkiem się zakochałam, a kiedy na nim usiadłam zakochałam się jeszcze bardziej. Na szczęście sprawdzając cenę wciąż siedziałam ;) Jest przepiękny, bardzo wygodny i już widzę go w moim pokoju, ale to raczej dalszy plan zakupowy. TU możecie mu się przyjrzeć. Kosztuje 899 złotych.
______________________________
I to już cała wishlist'a, którą dla Was przygotowałam. Dajcie znać, co wpadło Wam w oko.
Będzie mi miło jeśli podzielicie się ze mną swoimi planami zakupowymi :)

4 komentarze:

  1. Sotho ma piękna biżuterię, nie tylko te bransoletki :) Też mam w planach kupić sobie Beauty Blendera, to będzie nasz pierwszy raz! Mam zamiar zrobić sobie wcale nie mały prezent urodzinowy, razem z perfumami Serge Lutensa ;) Pomadka Sylveco jest świetna, na pewno będziesz z niej zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się nie zawiedziesz jeśli chodzi o BB. Nie słyszałam o tych perfumach, na pewno je sprawdzę przy najbliższej okazji :)

      Usuń
  2. Widzę tutaj to na co i ja się czaję czyli lampa pierścieniowa, puder z GR i BB :)) Lampa pierścieniowa to niestety spory wydatek, ale warty swojej ceny. Świetny blog, piszesz zwięźle i na temat za co masz ogromnego plusa, dodaję Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

_________________________________________________

Masz do mnie jakiekolwiek pytanie?
Zadaj je proszę pod najnowszym wpisem.
Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! ♡


Wszystkie komentarze zawierające autopromocję lub linki
reklamowe nie będą publikowane. Szanujmy siebie nawzajem!
__________________________________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...