środa, 9 grudnia 2015

DOBRE DROGERYJNE KREMY POD OCZY: SORAYA, NIVEA & ZIAJA

Krem pod oczy to jeden z tych kosmetyków, które im szybciej pojawią się w kobiecej kosmetyczce tym lepiej. Powszechnie wiadomo, że skóra pod oczami jest delikatna i cienka, nikogo więc zatem nie dziwi, że właśnie pod oczami pojawiają się nasze pierwsze zmarszczki. Na szczęście koncerny kosmetyczne wychodzą na przeciw kobiecym potrzebom i wybór kosmetyków pielęgnujących jest przeogromny. Ja przetestowałam i wybrałam dla Was trzy kremy, które są łatwo dostępne, tanie i, co najważniejsze, skuteczne. Jeśli jesteście ciekawe, co sądzę o każdym z nich, zapraszam do czytania.


NIVEA / NAWILŻAJĄCY PRZECIWZMARSZCZKOWY / KREM POD OCZY / WSZYSTKIE TYPY CERY / 15 ml
Pierwszy z krem jest zdecydowanie najdelikatniejszym i sprawdzi się przede wszystkim u osób, które nie mają problemu ze zmarszczkami, a zależy im bardziej na odpowiednim nawilżeniu i poprawie kondycji skóry pod oczami. Krem zawiera olejek z pestek winogron, który ładnie napina i ujędrnia skórę oraz dobrze ją nawilża. Po stosowaniu zauważyłam delikatną redukcję cieni pod oczami oraz ogólną poprawę koloru skóry. Jak większość kremów  jest bezzapachowy. Dostaniecie go w większości drogerii, ja kupiłam swój w Rossmannie. Cena regularna to 22,49 zł.


ZIAJA / JAŚMIN W KREMIE / PRZECIW ZMARSZCZKOM POD OCZY I NA POWIEKI / 50+ / 15 ml
Chociaż ten krem jest przeznaczony dla kobiet dojrzałych, z powodzeniem stosuje go bardzo wiele osób w młodym wieku. Teraz również ja dołączam do grona zadowolonych klientek. Sam krem jest bogaty i bardziej gęsty niż większość produktów tego typu, co sprawia, że wystarczy nałożyć naprawdę niewielką ilość. W składzie znajdziemy między innymi mikro-kolagen i kwas hialuronowy, które wpływają na poprawę kondycji skóry. Krem ma beżowy odcień, do którego początkowo nie mogłam się przyzwyczaić, ale teraz zupełnie mi to nie przeszkadza. Jest bezzapachowy i ma naturalne pH. Przez swoją konsystencję dłużej się wchłania, dlatego polecam go zwłaszcza do stosowania na noc lub odczekanie do całkowitego wchłonięcia przed nałożeniem kolejnych kosmetyków. Przy długotrwałym i regularnym używaniu widocznie wygładza skórę pod oczami! Kupicie go w Rossmannie za 10,99 zł.



SORAYA / DAY BY DAY / NAWILŻANIE & DOTLENIANIE / NAWILŻAJĄCY KREM WYGŁADZAJĄCY POD OCZY / 15 ml
Na koniec zostawiłam dla Was mojego ulubieńca z tej trójki. To delikatny i niesamowicie nawilżający krem. Muszę też powiedzieć że jest hiperwydajny, od miesiąca myślałam, że zaraz się skończy, a z tubki uparcie wychodziły kolejne porcje produktu. Jest bezzapachowy, biały i bardzo szybko się wchłania. Znakomicie dogadywał się z podkładem, korektorem pod oczy i wszelkimi innymi kolorowymi kosmetykami, które na niego nakładałam. Redukuje pierwsze pojawiające się zmarszczki i wyraźnie wygładza skórę pod oczami. Planuję wypróbować inne kosmetyki z serii Nawilżanie & Dotlenianie, jeśli będą równie dobre jak ten krem z pewnością dam Wam znać. Ja kupiłam swój w Rossmannie, obecnie jest dostępny w zmienionym opakowaniu i kosztuje 11,99 zł.
Ważna uwaga: zawiera parafinę!



______________________________

Mam nadzieję, że nie zdarza Wam się zapominać o kremie pod oczy.
Jeśli będziecie cierpliwe, skóra z pewnością się Wam odwdzięczy.
Pochwalcie się czy używałyście któregoś z nich. Jacy są Wasi ulubieńcy?

1 komentarz:

  1. Bardzo miła recenzja jaśminowego kremu pod oczy, dziękujemy serdecznie. :)

    Ze swojej strony polecamy serum pod oczy z serii Anno d'oro - powinno być odpowiednie dla Pani (w składzie - tak jak i w serii jaśminowej - znajduje się mikro-kolagen). Atutem jest na pewno większa pojemność, bo aż 30ml! KLIK

    Zapraszamy do sklepu internetowego Ziaja - tam znajdzie Pani również inne kremy pod oczy. ZAPRASZAMY

    OdpowiedzUsuń

_________________________________________________

Masz do mnie jakiekolwiek pytanie?
Zadaj je proszę pod najnowszym wpisem.
Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! ♡


Wszystkie komentarze zawierające autopromocję lub linki
reklamowe nie będą publikowane. Szanujmy siebie nawzajem!
__________________________________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...