wtorek, 1 grudnia 2015

ZIMOWA WISHLIST'A 2015: MÓJ LIST DO ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA

Dopiero zaczął się grudzień, ale ja już przyzwyczajam się do myśli, że czas do Świąt minie w oka mgnieniu, Sylwester przeleci jeszcze prędzej i już zacznie się Nowy Rok. Jednak zanim to nastąpi w sklepach pojawią się świąteczne promocje i tłumnie ruszymy na poszukiwanie prezentów. Dopiero co mieliśmy Black Friday, a dziś wiele sklepów przyłączyło się do akcji darmowej dostawy. Dlatego też przygotowałam swoją prezentową wishlist'ę. Wiem, że Mikołaj czasem tu zagląda, więc może trochę mu pomogę? :)


1 | PERFUMY / HUGO BOSS / JOUR / 30 ml
Jeśli chodzi o perfumy, to w moim przypadku ważne są dwie rzeczy: po pierwsze uwielbiam małe pojemności ukryte w pięknych buteleczkach, a po drugie 90% perfum niestety nie dogaduje się z naturalnym zapachem mojej skóry. Dlatego zapachy zmieniam bardzo rzadko, a kiedy już znajdę flakonik, który po kilkunastu pryśnięciach wciąż pachnie tak jak powinien, szybko dołączam go do mojej małej kolekcji. Wokół zapachu Bossa kręcę się już bardzo długo i w końcu dojrzałam do decyzji - muszę go mieć! Pachnie delikatnie i jednocześnie świeżo. Czuję limę i grejpfrut, które długo utrzymują się na mojej skórze, później zapach staje się nieco delikatniejszy i minimalnie cięższy. Perfumy znajdziecie na przykład TUTAJ. Buteleczka o pojemności 30 ml kosztuje 110,74 złotych.

2 | PHILIPS / SŁUCHAWKI DOUSZNE SHE3900GD/00
Przyznaję, że odezwała się we mnie "gadżeciara". Zupełnie nie potrzebuję słuchawek, bo mam dwa komplety - Samsung'a, którego używam do rozmawiania i Sony, które są absolutni genialne jeśli chodzi o słuchanie muzyki. Jednak kiedy tylko zobaczyłam te Philips'y... No sami rozumiecie - połączenie bieli ze złotem to strzał prosto w mój gust. W dodatku z tej firmy mam naprawdę sporo różnego sprzętu i jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Do tej pory pamiętam mój pierwszy odtwarzacz MP3 (na baterie!) tej właśnie firmy o zdumiewającej pojemności 1GB. Wtedy wzbudzało to respekt :) Cena tych cudnych słuchawek to 59,90 złotych, są dostępne TU, TU lub TU.

3 | ZOEVA / PALETA CIENI / NATURALLY YOURS
Ta paletka pojawiała się już na blogu, a liczne pozytywne opinie tylko utwierdziły mnie w chęci jej posiadania. Mój codzienny makijaż to przeważnie stonowane kolory w odcieniach nude, beżu i brązu. Czuję się w nich najlepiej i właśnie te kolory cieni najszybciej mi się kończą. Do tej pory nie testowałam nic z bogatej oferty kolorówki Zoeva, ale jeśli jej jakość będzie taka jak posiadanych przeze mnie pędzli, to czuję, że będzie kolejny ulubieniec. Dostaniecie ją na przykład TU w cenie 73,90 złotych.

4 | SOTHO / NASZYJNIK Z RÓŻOWEGO ZŁOTA ZE ŚNIEŻYNKĄ
W biżuterią Sotho jestem absolutnie zauroczona, a kolekcja z różowego złota to prawdziwe cudeńko. Naszyjnik ze śnieżynką podpatrzyłam u Olii od razu znalazł się na mojej liście. Kupicie go TUTAJ w cenie 129 złotych.

5 | URBAN DECAY / PALETA CIENI NAKED 2
Do tej pory cierpliwie testowałam całkiem udaną podróbkę MUR, jednak myślę, że dojrzałam do zaopatrzenia się w oryginalną paletkę. Jej cena to 219 złotych i jest dostępna TU lub TU.

6 | MOCKBERG / ZEGAREK / ALICE
Podczas ostatnich porządków zauważyłam, że oprócz jednego, ulubionego pierścionka, zegarki to jedyny rodzaj biżuterii, po którą sięgam praktycznie zawsze. Postanowiłam więc systematycznie poszerzać swoją kolekcję o nowe modele. Całkiem niedawno na moim INSTAGRAM'ie chwaliłam Wam się modelem Daniel'a Wellington'a. Tym razem padło na szwedzką firmę Mockberg. Najbardziej podobają mi się modele ELSA i ALICE (na zdjęciu). Są delikatne, kobiece i w przepięknym połączeniu kolorów. Cena to 159 euro, a znajdziecie je TUTAJ.

 

7 | SEMILAC / LAKIERY HYBRYDOWE
Od dwóch miesięcy testuję lakiery hybrydowe firmy Semilac i jestem nimi oczarowana, zachwycona i nie dowierzam, jak mogłam tak długo używać zwykłych drogeryjnych lakierów. Komfort noszenia, zmywania, nakładania to prawdziwa bajka. Do tej pory miałam jedynie trzy kolory, ale Święta to dobry moment, żeby odrobinę powiększyć kolekcję. Jak widzicie na zdjęciu wybrałam przede wszystkim odcienie czerwieni, różu i beżu. To kolory, które pasują do wszystkiego i dzięki nim dłonie zawsze wyglądają na wypielęgnowane i zadbane, a ja sama w takiej klasycznej palecie czuję się najlepiej. Lakiery dostępne TU w cenie 29 złotych za sztukę.


8 | BRUSHEGG / CZARNY
Do niedawna pędzle myłam przy użyciu dłoni jednak odkąd posiadam rękawicę Glam Glove ta czynność stała się zdecydowanie szybsza i przyjemniejsza. Ponieważ często podróżuję, a oryginalna rękawica jest dość spora, zaczęłam rozglądać się za dobrym zminiaturyzowanym zamiennikiem. Brushegg wygląda na idealne zastępstwo, jest malutki i na pewno zmieści się w walizce. Pomocne jajeczko jest dostępne TU, w cenie regularnej 29,90 złotych, a obecnie w promocji za 19,90!

9 | PERFUMY / YVES SAINT LAURENT / BLACK OPIUM
Stała się rzecz niesłychana, ponieważ na mojej liście znalazły się drugie perfumy. Ten zapach niesłychanie szybko podbił moje serce. Jest ciepły, ciężki, długo utrzymuje się na skórze i wyczuwam w nim zdecydowany aromat kawy, który od początku mnie oczarował. Dodatkowo różowy pieprz z pomarańczą, odrobina jaśminu i wanilii, a na koniec paczula i cedr. Czy to nie brzmi jak zapachowy bukiet idealny? Otulić się zimą takim zapachem to prawdziwa przyjemność. Perfumy kupicie na przykład TUTAJ. Za buteleczkę o pojemności 30 ml zapłacicie 221,96 złotych.

10 | ZO-HAN / ETUI NA TELEFON
W tym momencie mój telefon jest zapakowany niemal jak w pancerz :P Bardzo często mam dwie lewe ręce i ciągle coś mi upada, dlatego wolałam dmuchać na zimne, jednak... no, to po prostu nie wygląda. Telefon stracił całą smukłość i design, dla którego go kupiłam. Ostatnio w pewnym stopniu udało mi się opanować te upadki i od razu wypatrzyłam sobie ładne, eleganckie etui, w sam raz na mój telefon. Wzory ze zdjęcia oraz duży wybór innych modeli znajdziecie na TEJ stronie, w cenie 35 złotych.

11 | YANKEE CANDLE / DUŻA ŚWIECA / BERRYLICIOUS
Ta świeca znalazła się na liście z bardzo prostego powodu - uważam, że najlepsze prezenty to te, o których marzymy, a których sami sobie nie kupimy. W moim przypadku właśnie tak jest ze świecami. Mnie zwyczajnie byłoby szkoda wydać niemal sto złotych na słoik pachnącego wosku i z pewnością znalazłabym milion innych, pilniejszych rzeczy do zakupienia. Jednak prawda jest taka, że odkąd dostałam w prezencie duży słoik zapachu Country Linen (piękny!) uwielbiam wieczory, kiedy zapalam świecę i mogę się zrelaksować. Ten i inne zapachy znajdziecie TU lub TU. Za duży słoik zapłacicie około 100 złotych.

12 | GINO ROSSI / CZARNE CZÓŁENKA NA SŁUPKU
Choć dla wielu z Was może się to wydać dziwne, ja uwielbiam dostawać praktyczne prezenty. Od długiego czasu szukam czarnych, klasycznych czółenek, koniecznie na wygodnym słupku. Moją uwagę zwróciła kolekcja Gino Rossi, która ma w swojej ofercie bardzo dużo ładnych modeli. Buty tej firmy są szalenie wygodne i znakomitej jakości, a kiedy już dobierzecie rozmiar, buty można kupować w ciemno. Ten i inne modele możecie obejrzeć TUTAJ.

______________________________

To już cała lista, znaleźliście na niej coś inspirującego?
Jak wygląda Wasz list do Mikołaja?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

_________________________________________________

Masz do mnie jakiekolwiek pytanie?
Zadaj je proszę pod najnowszym wpisem.
Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! ♡


Wszystkie komentarze zawierające autopromocję lub linki
reklamowe nie będą publikowane. Szanujmy siebie nawzajem!
__________________________________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...