wtorek, 19 maja 2015

NOWOŚCI KOSMETYCZNE: SALLY HANSEN, RIMMEL, GOLDEN ROSE, INVISIBOBBLE, SECHE VITE, BOURJOIS

Ostatnio w mojej kosmetyczce pojawiło się kilka nowości i dzisiaj podzielę się z Wami moimi wrażeniami. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale kiedy wejdę do drogerii to niemal nigdy nie wychodzę bez jakiegoś drobiazgu. Tym razem kupiłam kilka lakierów w pastelowych kolorach, wysuszacz, gumki do włosów i puder sypki. Zapraszam zatem do dalszego czytania.





ŻELOWY UTWARDZAJĄCY LAKIER OCHRONNY SECHE VITE
Do tej pory używałam Nail Therapy Professional 3 w 1 z Eveline. Bardzo dobrze sprawdzał się jako wysuszacz, utwardzacz i nabłyszczacz, nie potrzebowałam zatem zmian, ale skusiły mnie znakomite opinie innych blogerek i promocja w SuperPharm'ie. W ten sposób całkowicie zdetronizował mojego ulubieńca. Wysycha naprawdę błyskawicznie i daje piękny połysk, bo jednak z efektem hybrydy, obiecywanym przez producenta bym nie przesadzała. Dodatkowy plus to nakładanie na mokry lakier, przy Eveline musiałam czekać, aż ostatnia warstwa lakieru lekko podeschnie.

PUDER SYPKI BOURJOIS 01 PEACH
Uwierzycie, że w mojej kosmetyczce nie miałam żadnego pudru? Wydaje się niemożliwe, ale tak właśnie było. Na twarzy jest niewyczuwalny, daje bardzo naturalne matowe wykończenie bez efektu pudrowej maski. Pozwala skórze oddychać, nie wysusza i nie zapycha. Jest dostępny w dwóch odcieniach, ale różnią się one bardzo niewiele. Polecam nakładać produkt puchatym pędzlem, ponieważ gąbeczka dołączona do opakowania jest raczej średnia.


LAKIER GOLDEN ROSE COLOR EXPERT NR 101 (po lewej)
Przepiękny chłodny nudziak wpadający w kawę z mlekiem z nowej wiosennej kolekcji firmy Golden Rose. Obok ich stoiska, a szczególnie lakierów, nie umiem przejść obojętnie, zawsze znajdę kolor, którego jeszcze nie mam. Do tego proponują przystępne ceny i naprawdę dobrą jakość. Dla pełnego krycia wystarczą dwie cienkie warstwy lakieru. U mnie manicure trzyma się trzy dni, później pojawiają się starte końcówki.

LAKIER GOLDEN ROSE COLOR EXPERT NR 99 (po prawej)
Kolejny nudziak o ciepłym lekko brzoskwiniowym odcieniu. Moim zdaniem ten kolor jest bardziej zbliżony do koloru skóry i daje delikatniejszy efekt, a lakier jest mniej widoczny. Świetnie wygląda też manicure wykorzystujący oba kolory.

od lewej:
RIMMEL by Rita Ora / 498 Rain rain go away
GOLDEN ROSE COLOR EXPERT / 101
GOLDEN ROSE COLOR EXPERT / 99  
MAYBELLINE Super Stay / 130 Rose Poudre


RIMMEL by Rita Ora nr 498 Rain rain go away
Do tej pory Rimmel kojarzył mi się z kosmetykami do twarzy i świetnymi podkładami. Do przegródki z lakierami raczej nie zaglądałam. Jednak nowa kolekcja tak mnie zauroczyła, że nie mogłam się oprzeć. Znakomity kolor na co dzień. Pasuje absolutnie do wszystkiego.

SALLY HANSEN Miracle Gel nr 160 Pinky Promise
Powiem krótko: hit! Ostatnio moje paznokcie są tylko w tym kolorze. Znakomity pędzelek, świetna konsystencja i niesamowity połysk. Jedyny "minus" to prześwity przy nałożeniu dwóch warstw. Jednak wysycha tak szybko, że nałożenie trzeciej nie jest żadnym problemem.

RIMMEL by Rita Ora nr 262 Ring a ring o'roses
Kolejny lakier Rimmel'a. Kolorystycznie zbliżony do Sally Hansen, ale minimalnie bledszy. Jakość bez zarzutu, wygodny pędzelek, dobra konsystencja. Generalnie na plus.



INVISIBOBBLE Crystal Clear
Odkąd pierwszy raz kupiłam te gumki wszystkie inne poszły w odstawkę. Wykonano je z wytrzymałego tworzywa, a spiralny kształt sprawia, że nie pozostawiają na włosach śladów po noszeniu. Naprawdę nie wyrywają i nie plączą pasm, a noszenie to sama przyjemność. Po jakimś czasie trochę się rozciągają i trzeba je bardziej zawijać na włosach, ale dla mnie to żadna wada. Producent obiecuje, że mogą służyć codziennie nawet przez rok. Wydaje mi się to przesadą, ale z pewnością służą dłużej i lepiej niż inne gumki. Dodatkowo są dostępne w całej palecie kolorów, więc każdy znajdzie coś dla siebie.

 

Skusiłam się też na kilka drobiazgów, które wpadły mi w oko. W RESERVED wypatrzyłam zestaw trzech bransoletek w moich ulubionych pastelowych odcieniach. Od dłuższego czasu rozglądałam się też za delikatnymi koronkowymi kolczykami. Idealne wypatrzyłam na stoisku z akcesoriami w NEW LOOK. Do tego kosztowały nie całe 15 złotych. Bajka!
Przy mojej ilości lakierów do paznokci bardzo łatwo o bałagan, dlatego w ROSSMANN'ie kupiłam przezroczysty pojemnik na wszystkie akcesoria. Teraz czeka je tylko przeprowadzka.

______________________________  

A wy kupowałyście coś w tym tygodniu?
A może polecacie jakieś ulubione lakiery do paznokci?

*od 20.05-26.05.2015r. w Rossmannie kolejna promocja
-40% na kosmetyki do pielęgnacji twarzy!
TUTAJ lista kosmetyków w promocji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

_________________________________________________

Masz do mnie jakiekolwiek pytanie?
Zadaj je proszę pod najnowszym wpisem.
Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! ♡


Wszystkie komentarze zawierające autopromocję lub linki
reklamowe nie będą publikowane. Szanujmy siebie nawzajem!
__________________________________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...