niedziela, 24 maja 2015

IDEALNY MANICURE CZYLI JAK DBAĆ O DŁONIE I PAZNOKCIE W 6 KROKACH

Myślę, że nikogo nie trzeba przekonywać, że zadbane dłonie to najlepsza wizytówka nie tylko u kobiet. Ja zwracam na nie bardzo dużą uwagę i sądzę, że takich osób jest więcej. Niestety każdego dnia nasze ręce wyniszczają detergenty, promienie UV i... brak systematyczności. Jeśli chcecie dowiedzieć się jak dbam o dłonie to zapraszam do dalszego czytania.


KROK I
ISANA / ZMYWACZ DO PAZNOKCI migdałowy z olejkiem pielęgnacyjnym
Pielęgnację zaczynam zawsze od usunięcia starego lakieru. Od dawna używam w tym celu zmywacza z Rossmann'a. Zużyłam już kilkanaście butelek i nie widzę potrzeby wymieniać go na inny. Dobrze radzi sobie nawet z lakierami strukturalnymi, jest tani i wydajny. 
Uwaga! Wersja zielona ma w składzie aceton, jeśli Wam to przeszkadza polecam wersję różową bez acetonu!

KROK II
SALLY HANSEN / INSTANT CUTICLE REMOVER płyn do usuwania skórek
Jeszcze całkiem niedawno była to dla mnie najbardziej nieprzyjemna czynność w całej pielęgnacji. Do oczyszczania używałam zwykłych metalowych cążek, co często kończyło się krwawo i boleśnie. Jednak odkąd kupiłam specjalny płyn, usuwanie skórek przestało być moją zmorą. Wystarczy nałożyć, chwilę odczekać i usunąć przy pomocy drewnianego patyczka. Szybko, czysto i bezboleśnie.

      

KROK III
Następny krok to spiłowanie paznokci, nadanie im kształtu i delikatne wypolerowanie płytki. Używam do tego pilników mineralnych od najgrubszych do najdrobniej ziarnistych. Na końcu poleruję płytkę i krawędzie specjalną polerką. Zastanawiam się nad zakupem pilnika szklanego, podobno jest jeszcze lepszy niż mineralny. Do tej pory moje paznokcie były zaokrąglone lub prostokątne, ale tym razem postanowiłam pierwszy raz przetestować kształt migdałów. Słyszałam, że są one najmniej podatne na uszkodzenia ze względu na spiłowane krawędzie.


KROK IV
EVELINE / MULTIODŻYWCZA OLIWKA z olejem z awokado i witaminami
Paznokcie po piłowaniu i polerowaniu zawsze są wysuszone dlatego kolejny krok to naniesienie nawilżającego olejku oraz wmasowanie go skórki i płytkę paznokcia. Po wchłonięciu olejku przechodzimy do właściwej części malowania paznokci.

KROK V
EVELINE / 8W1 TOTAL ACTION skoncentrowana odżywka do paznokci
Kolejny krok to zastosowanie odżywki jako podkładu pod lakier, co wzmacnia paznokcie i przygotowuje płytkę na nakładanie kolejnych warstw. Kiedyś używałam tej odżywki przez miesiąc według zaleceń producenta ale obecnie moje paznokcie są na tyle mocne, że nie potrzebują już tak mocnego uderzenia. Polecam również zamiennie odżywkę EVELINE Paznokcie twarde i lśniące jak diament - potrafi zdziałać cuda!
Uwaga! Odżywki posiadają w składzie formaldehyd, który nie przez wszystkich jest tolerowany, dlatego przed użyciem zróbcie test!


KROK V
RIMMEL / RITA ORA / PEACHELLA 408 lakier
Następnie kładę 2-3 warstwy lakieru do paznokci w zależności od stopnia krycia.
SECHE VITE / TOP COAT utwardzacz i wysuszacz
Nakładam na ostatnią, jeszcze mokrą warstwę lakieru. To najlepszy top coat jaki testowałam, bije na głowę wszystkie inne.



KROK VI
To o tym etapie najczęściej zapominamy, a tak naprawdę to on w największym stopniu decyduje o kondycji w jakiej są nasze dłonie i paznokcie.
CZTERY PORY ROKU / SKONCENTROWANA ODŻYWKA do paznokci i skórek
Bardzo ważne jest odpowiednie nawilżenie skórek wokół paznokcia. Nawet najlepiej wykonany manicure będzie wyglądał nieestetycznie jeżeli wokół znajdą się wysuszone i popękane skórki. Ja zawsze mam przy sobie odżywkę z olejkami w wygodnym pisaku z pędzelkiem. Jest mała i z pewnością zmieści się w każdej torebce, a wysuszone skórki już nigdy nas nie zaskoczą.
DOVE / PURELY PAMPERING krem do rąk z masłem shea i wanilią
Warto na stałe zaprzyjaźnić się z kremem do rąk, najlepiej wyrobić sobie nawyk smarowania dłoni grubą warstwą kremu przed położeniem się spać. Ponieważ z natury jestem raczej zapominalska kremy trzymam w "strategicznych miejscach": jeden zawsze jest w mojej torebce, drugi na szafce przy łóżku i trzeci w kuchni (mycie naczyń, brr!).

______________________________ 

To już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że moje rady się Wam przydadzą
i te 6 kroków dołączy do waszych rytuałów pielęgnacyjnych.
A może macie już swoje sposoby na idealne paznokcie?
Chętnie poczytam o tym w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

_________________________________________________

Masz do mnie jakiekolwiek pytanie?
Zadaj je proszę pod najnowszym wpisem.
Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! ♡


Wszystkie komentarze zawierające autopromocję lub linki
reklamowe nie będą publikowane. Szanujmy siebie nawzajem!
__________________________________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...