piątek, 9 października 2015

ULUBIONE KOSMETYCZNE NOWOŚCI: AVA HYDRANOV, BIO-OIL, DERMAGLIN, EVELINE ADVANCE VOLUMIERE, TOŁPA DERMO FACE

W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was kosmetyki, po które w ostatnim czasie sięgam codziennie, gdyż w mojej pielęgnacji pojawiło się ostatnio sporo nowych produktów. Wszystkie z nich sprawdziły się i mogę je Wam polecić z czystym sumieniem, myślę, że to dzięki rezygnacji ze spontanicznych zakupów. Teraz przed wybraniem się do drogerii robię dokładny research w internecie i dopiero wtedy sięgam po konkretny produkt. Jeśli jesteście ciekawe dzisiejszego zestawienia, zapraszam Was do dalszej części posta :)



BIO-OIL / 60 ml
To olejek do specjalnej pielęgnacji skóry w przypadku blizn, rozstępów, nierównomiernego kolorytu oraz skóry starzejącej się bądź odwodnionej. Ja używam go raz dziennie do walki z pierwszymi pojawiającymi się rozstępami i przyznam, że sprawdza się naprawdę dobrze. Rozstępy były wyraźnie bledsze już po pierwszym użyciu, a obecnie mija drugi tydzień testowania i są naprawdę minimalnie widoczne. Dodatkowo skóra jest przyjemnie nawilżona i zdecydowanie gładsza. Olejek ma delikatny, lekko ziołowy zapach, jak leki z apteczki babci :) Myślę, że to za sprawą ziół w składzie: rumianku, lawendy, rozmarynu i nagietka. Szybko się wchłania, nie pozostawia plam, ani tłustych śladów. Jedyne do czego mogę się przyczepić to aplikacja - moim zdaniem, przy tego typu kosmetykach lepiej sprawdza się buteleczka z pompką, ale zawsze można taki olejek przelać.




DERMAGLIN / MASECZKA OCZYSZCZAJĄCO-ODŻYWCZA / 20 g
Uwielbiam maseczki, najbardziej te, z zieloną glinką w składzie oraz żelowe o właściwościach chłodzących. Ta z Dermaglinu z zieloną glinką kambryjską, jedwabiem i olejkiem jojoba robi z moją skórą absolutne cuda. Nawilża, wygładza, usuwa zaczerwienienia i oznaki zmęczenia, przyjemnie ściąga skórę. Ma u mnie dodatkowy plus za składniki pochodzenia naturalnego oraz brak zapachu. I to uczucie, kiedy najpierw zmieniamy się w ogra, a potem w królewnę... Bezcenne :)



AVA / AKTYWATOR MŁODOŚCI HYDRANOV /  30 ml
Odkąd odkryłam działanie olejków i kwasów w pielęgnacji cery, wszystkie kremy odstawiłam w kąt. Bardzo często zdarzało się, że ich konsystencja mnie zapychała i długo nie mogłam wytropić przyczyny wysypu porannych niespodzianek. Dodatkowo różnica w poziomie nawilżenia i pielęgnacji skóry, jak dla mnie, jest przeogromna - koniec suchych skórek, zaczerwienień czy podrażnień. Praktycznie jest bezzapachowy o konsystencji przezroczystego żelu. Epidermalny* kwas hialuronowy to mój numer jeden, sięgam po niego zarówno na dzień, jak i na noc. Poprzednio pisałam o nim TUTAJ.

*epidermalny - działający na naskórek




EVELINE / ADVANCE VOLUMIERE / SKONCENTROWANE SERUM DO RZĘS 3w1 / 10 ml
To pierwsze serum do rzęs, które testuję i niestety nie mogę go porównać z żadnym innym produktem tego typu. Mam wrażenie, że po około tygodniu stosowania rzęsy są mocniejsze i minimalnie dłuższe, a ponieważ nie odżywiam ich w żaden inny sposób to musi być zasługa właśnie tego serum. Jedyne, co mi przeszkadza to dosyć sztywna, prosta i drapiąca szczoteczka. Zupełnie nie rozumiem dlaczego producenci rezygnują z tych wyprofilowanych, które pojawiają się w tuszach - są zdecydowanie wygodniejsze. O serum na pewno napiszę ponownie, kiedy zużyję całe opakowanie.



TOŁPA / DERMO FACE, PHYSIO. TONIK NAWILŻAJĄCY / 200 ml
Wspominałam Wam już o tym toniku TUTAJ, przy okazji kosmetycznych nowości. Po dłuższym stosowaniu mogę powiedzieć, że to świetny tonik, który w 100% spełnia swoje zadanie. Lekko matuje cerę i jest delikatny dla skóry. Z pewnością na dłużej zagości w mojej codziennej pielęgnacji.



_____________________________

Macie jakieś doświadczenia z tymi kosmetykami?
A może polecicie mi jakiś ciekawy produkt do przetestowania?

2 komentarze:

  1. Też mam Hydranova i się zachwycam. Dawno nie miałam tak nawilżonej buźki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam Hydranova i się zachwycam. Dawno nie miałam tak nawilżonej buźki!

    OdpowiedzUsuń

_________________________________________________

Masz do mnie jakiekolwiek pytanie?
Zadaj je proszę pod najnowszym wpisem.
Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! ♡


Wszystkie komentarze zawierające autopromocję lub linki
reklamowe nie będą publikowane. Szanujmy siebie nawzajem!
__________________________________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...