niedziela, 31 maja 2015

CLASSIC BRUSH SET. GDYBY PICASSO MÓGŁ MALOWAŁBY ZOEVĄ

...ale niestety nie miał tej możliwości, ponieważ marka powstała dopiero w 2008 roku. Swoje największe dzieła tworzył zatem przy użyciu zwyczajnych pędzli malarskich oraz farb, jakimi posługują się malarze pokojowi. Nie przeszkodziło mu to jednak we wpisaniu się w kanon sztuki oraz namalowaniu obecnie najdroższego obrazu świata ($179.365.000!). Na szczęście Zoe Boikou firmę założyła i od tego momentu jej asortyment zyskał grono wiernych fanek oraz miano produktów kultowych.

 
Podczas zakupów praktycznie zawsze stawiam na jakość. Zamiast kupowania zamienników wolę wstrzymać się od zakupów. Nie znaczy to oczywiście, że produkty nie markowe nie mogą być dobre, są to jednak nieliczne przypadki. Zwyczajnie odpowiada mi wiarygodność, którą oferują profesjonalne, przeważnie droższe firmy. Bywam wybredna jak francuski piesek. I dobrze mi z tym.



Do zakupu pędzli ZOEVA przymierzałam się bardzo długo. Strona oferuje taką ilość kombinacji i wspaniale dopasowanej kolorystyki, że naprawdę ciężko się zdecydować. Wybierałam, szukałam, kombinowałam i w końcu wybór padł na zestaw podstawowy, który w przyszłości mam zamiar rozbudowywać.


Nie chcę mówić, że musicie mieć te pędzle, bo tak naprawdę nie musicie. Choć może brzmi to śmiesznie, ja sama przez wiele lat malowałam się przy pomocy palców i do tej pory wracam do tej metody.  Jednak jako francuski piesek tego zakupu z pewnością nie żałuję, po prostu wiem za co zapłaciłam i że dokonałam najlepszego wyboru.


Polecam krótki WYWIAD z założycielką firmy, w którym opowiada o swojej filozofii, o tym jak wyglądało definiowanie na nowo akcesoriów kosmetycznych oraz jak makijaż łączy się z kobiecością i pewnością siebie.



Nie można zaprzeczyć, że Zoe Boikou postawiła kobiety na pierwszym miejscu łącząc jakość, profesjonalizm  i piękno. Zapytana dlaczego warto wybrać pędzle, które tworzy, odpowiedziała: "Once you start doing your make-up with professional make-up brushes, you can no longer live without them. "
To zdecydowanie najlepsza rekomendacja, pod którą w całości się podpisuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

_________________________________________________

Masz do mnie jakiekolwiek pytanie?
Zadaj je proszę pod najnowszym wpisem.
Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! ♡


Wszystkie komentarze zawierające autopromocję lub linki
reklamowe nie będą publikowane. Szanujmy siebie nawzajem!
__________________________________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...