niedziela, 18 czerwca 2017

CO KUPIĆ NA PROMOCJI ROSSMANN 2+2 STOPY, PAZNOKCIE & DEPILACJA? NAJLEPSZE PRODUKTY

Jeszcze tylko do poniedziałku możecie skorzystać z promocji 2+2 dla klubowiczów Rossmann na produkty do pielęgnacji stóp i paznokci oraz depilacji. Dlatego dziś pokażę Wam moje zakupy oraz podpowiem, na które produkty warto zwrócić uwagę. Zapraszam!


Jak wziąć udział w promocji? Wystarczy założyć konto i dzięki specjalnej aplikacji na telefon skorzystać z promocji 2+2. Dla pozostałych drogeria proponuje promocję 2+1. Następnie wybieramy cztery różne kosmetyki do pielęgnacji stóp, paznokci lub depilacji - miksujemy jak chcemy! Ważne są różne kody kreskowe, dlatego warto wybrać na przykład dwa warianty zapachowe jednego produktu.

Od początku wiedziałam, że w moim koszyku znajdzie się żel do golenia Isana. Wybrałam wersję łagodzącą z aloesem i zielone jabłuszko z gliceryną. Moim ulubieńcem od dłuższego czasu jest ta pierwsza, ale od czasu do czasu przydaje się zmiana ;) Z Isany używałam również pianek, ale żele są zdecydowanie bardziej wydajne i przyjemniejsze w użyciu. Skóra jest po nich mniej podrażniona i zadbana. Aktualnie nie wyobrażam sobie bez nich depilacji nóg.


Obok żelu konieczne było uzupełnienie zapasu jednorazowych maszynek. Preferuję przede wszystkim te z potrójnym ostrzem i ruchomą główką, które dobrze leżą w dłoni. Tym razem wybrałam większe opakowanie Wilkinson Extra 3 Beauty. Wybór nożyków jest bardzo szeroki, więc każda z nas z pewnością będzie w stanie wybrać coś dla siebie. Zastanawiałam się również nad maszynką z wymiennymi ostrzami, ale na razie odłożyłam jej zakup, bo marzy mi się trwała depilacja IPL.


Okolice bikini  są zdecydowanie bardziej unerwione, a co za tym idzie delikatniejsze i wrażliwsze, dlatego tutaj zawsze wybieram łagodniejsze sposoby. Od lat jestem wierna kremom Veet Hair Removal Cream do skóry suchej. Testowałam sporo produktów z tej kategorii i jedynie Veet usuwa włoski w 100%. Dzięki zawartości masła shea jest delikatny dla skóry, radzi sobie nawet z najkrótszymi włoskami i opóźnia ich odrastanie. Do tego jest stosunkowo wydajny - jedno opakowanie starcza mi na około 8 zabiegów.

Przy depilacji twarzy ważne jest dla mnie, aby wykonywać ją jak najrzadziej. Plastry z woskiem Veet Precision Vax Strips to być może bolesne rozwiązanie, ale dla mnie najwygodniejsze. Nowe włoski pojawiają się u mnie dopiero po 2 tygodniach, a każdy kolejny zabieg jest mniej bolesny od poprzedniego. Dodatkowo działanie jest szybkie, a dobrze zaaplikowane plastry wyrywają wszystkie niechciane włoski. Pozostałości wosku usuwam dołączonymi chusteczkami lub zmywam olejkiem.


W promocji możecie również kupić produkty marki Compeed. Ja zaopatrzyłam się w mój sprawdzony sztyft przeciw pęcherzom i otarciom, którym smarujemy wrażliwe miejsca zanim pojawią się na nich podrażnienia. Przyznam, że ten produkt nie raz wyratował mnie z opresji. Nie mam pojęcia w jaki sposób sprawił, że w butach, w których nie mogłam zrobić kroku, przetańczyłam całą noc. Do tego jest bardzo wygodny w aplikacji, niewielki, więc łatwo zmieści się nawet do wyjściowej torebki i szalenie wydajny. Jedno opakowanie starcza mi na cały sezon letni!

Jeśli znajdziecie się już przy półce Compeed, koniecznie zerknijcie na ich plastry! Nie znam innych równie trwałych i skutecznych. Wersja lecznicza, którą naklejacie na pęcherze lub otarcia nie ma sobie równych! Warto też zwrócić uwagę na markę Scholl i ich żelowe wkładki do butów. Idealne do szpilek w aktualnym sezonie weselnym, przy bolących stopach lub awaryjnie przy niewygodnych butach.

Z regulaminu umieszczonego na stronie drogerii wynika, że promocja obejmuje  również lakiery do paznokci. Jeśli chodzi o kolorystykę to każdy z nas ma swoje preferencje, a o gustach się nie dyskutuje ;) Natomiast z marek z czystym sumieniem mogę polecić Sally Hansen oraz Eveline, a z tańszych - Wibo.


***
To jak? Biegniecie jutro do drogerii czy macie już zrobione zakupy?
Dajcie znać w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

_________________________________________________

Masz do mnie jakiekolwiek pytanie?
Zadaj je proszę pod najnowszym wpisem.
Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! ♡


Wszystkie komentarze zawierające autopromocję lub linki
reklamowe nie będą publikowane. Szanujmy siebie nawzajem!
__________________________________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...