niedziela, 14 czerwca 2015

TRZEJ MUSZKIETEROWIE KĄPIELI: PIELĘGNACJA Z LUKSJĄ

Żele pod prysznic to cudowny wynalazek. Dzięki nim kąpiel staje się przyjemnym i odprężającym rytuałem, w którym jednocześnie oczyszczamy i nawilżamy skórę. Dodatkowo producenci wręcz prześcigają się w tworzeniu nowych kompozycji zapachowych, zatem aromaterapia gwarantowana. Całkiem niedawno trafiłam na naprawdę ciekawe produkty marki Luksja. Doszłam do wniosku, że testowałam je wystarczająco długo, by podzielić się z Wami moją opinią na ich temat.

 

Od wszelkiego rodzaju produktów do kąpieli oczekuję przede wszystkim dobrych właściwości myjących. Muszą porządnie się pienić i dawać poczucie odświeżenia. Dodatkowym plusem jest zapach, na który zawsze zwracam olbrzymią uwagę. Ogólnie nie lubię tych sztucznych, chemicznych lub zbyt intensywnych. Za każdym razem po myciu używam balsamu, więc właściwości nawilżające nie są konieczne, aczkolwiek mile widziane.

 


LUKSJA / CARE PRO SOFTEN / MLECZKO OWSIANE
Linia Care Pro łączy formułę kremowego mleczka i balsamu do ciała. Ten produkt najbardziej nawilżał moją skórę i pielęgnował ją już w trakcie kąpieli. Przy dłuższym stosowaniu zauważyłam, że moja skóra stała się gładsza i przyjemna w dotyku. Z pewnością będą z niego zadowolone posiadaczki skóry suchej i bardzo suchej. W składzie znajdziemy substancje zabezpieczające przed utratą wody oraz składniki nawilżające. Wszystkie produkty Luksji świetnie się pienią, a wersja z mleczkiem owsianym ma dodatkowo bardzo subtelny zapach, który po kąpieli jest niewyczuwalny na skórze.



LUKSJA / LUSH SHOWER COCTAIL / DRAGON FRUIT
Kolejna seria Lush to koktajl łączący nawilżenie z egzotycznym, ale wciąż delikatnym, lekko słodkim zapachem. Emulsje zawierają proteiny ryżu o właściwościach nawilżających i ochronnych. Zauważyłam nieco mniejsze nawilżenie skóry niż przy poprzednim produkcie, równie dobrze się pienił i oczyszczał. Kąpiel przy jego użyciu była bardziej relaksująca i odprężająca.


LUKSJA / REVIVE SHOWER POWER / POMEGRANATE & MARACUYA
Na koniec zostawiłam, jak dla mnie najlepszy produkt. Linia Revive jest najbardziej energetyczna i odświeżająca. Zapach granatu i marakui jest absolutnie niesamowity! Musicie koniecznie go sprawdzić - soczysty, owocowy i mocno orzeźwiający. Po prostu go uwielbiam! Gwarantuje zastrzyk energii na cały dzień. Zaopatrzyłam się już w drugą butelkę i czuję, że zostanie przy mnie na dłużej, idealnie sprawdzi się na nadchodzące lato. Również świetnie się pieni, a butelki są duże, wygodne i bardzo pojemne, choć przez moje uzależnienie od tego zapachu kończą się podejrzanie szybko...


Jeśli jesteście ciekawe któregoś z zapachów, to polecam zajrzeć do Rossmanna. Wszystkie produkty Luksji są regularnie przecenianie, możecie wtedy złapać taką butlę za ok. 5zł.

______________________________  

Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do kąpieli? Czym kierujecie się przy ich wyborze?
A może też jesteście fankami Luksji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

_________________________________________________

Masz do mnie jakiekolwiek pytanie?
Zadaj je proszę pod najnowszym wpisem.
Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! ♡


Wszystkie komentarze zawierające autopromocję lub linki
reklamowe nie będą publikowane. Szanujmy siebie nawzajem!
__________________________________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...